zaterdag 7 januari 2012

Alleen maar leuke creatieve dingen

Op dit blog komen alleen maar leuke en creatieve dingen. De meeste dingen zullen te maken hebben met mijn hobby's zoals handwerken, kaarten maken, poppenhuis, cryptogrammen en vakantie.

Met de Harvest View ben ik al behoorlijk ver. Ligt alleen de laatste maanden even stil.


Met de wolven ben ik wel bezig. Ben al verder dan op deze foto. Zal volgende week een update plaatsen.

Heb natuurlijk ook nog de nodige paketten liggen. Maar wil toch eerst wat afmaken voor dat ik aan iets nieuws begin.

Verder ben ik nog een kussen aan het breien. Nog geen foto gemaakt maar het is dit patroon van Drops. Ik maak hem in het roze.


Verder hebben we een oud poppenhuis van meer dan 50 jaar geleden opgeknapt. Het is gemaakt door mijn vader voor mijn zus.


Zo was het poppenhuis toen het van de zolder kwam en zo is hij nu geworden. Hij staat op een mooi kastje in de kamer.


Verder zijn wij gek op het land Denemarken. Ik en mijn dochter het meeste op de westkust (Blavand) en mijn man op Funen en Langeland om te vissen. Blavand ligt op de meest westelijke punt van Denemarken net boven Esbjerg.
Al vanaf 1989 komen we in Denemarken en ik hoop over een maand of drie weer te gaan.





Dit is onze hond Tosca. Inmddels al ruim 14 jaar oud. Ook hebben we nog een ontzettend leuke hamster een kanarie en een aquarum. Zal ik binnenkort ook foto's van plaatsen


Verder heb ik vandaag ook nog een nieuw cryptogrammenboekje gekocht en de eerste al opgelost.
Zo dit was mijn eerste berichtje. Lang genoeg dacht ik zo.

3 opmerkingen:

  1. He meid, wat gaaf!!!!! 1 kleinigheidje als moeder van een aanstaande juf:
    Licht alleen de laatste maanden even stil.
    Dit kan natuurlijk niet he, bij de Harvest Vieuw:p Licht= ligt!!!!!!! hahahhahaaha.... foutje;)
    liefs Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een heel stom foutje zeg. Ik die altijd op spelfouten zit te letten.

    BeantwoordenVerwijderen