vrijdag 10 april 2015

Kaartje en inkvisjes

Dit kaartje heb ik vorige week gemaakt voor de verjaardag van mijn vriendin.


en deze 4 inktvisjes zijn door de ambassadeur van het Sint Fransiscus Gasthuis in Rotterdam goedgekeurd en afgegeven op de neonatologie afdeling van dit ziekenhuis voor de couveuse kindjes.
Zo leuk om te maken voor dit goede doel. Ik ben al weer met de volgende bezig.



Vandaag komen ook weer de nieuwe blokken voor de Hollanddeken. Dus het weekend komen we wel weer door.



Groetjes
Lenie

9 opmerkingen:

  1. Jaaaa, hij staat te pronk bij mij!
    Gefeliciteerd! Met een knuffel voor dat grote gemis, juist vandaag. We hebben het er niet over gehad, maar je weet wat ik bedoel.
    xxx
    jansen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje en wat een lieve inktvisjes. Jij bent goed bezig geweest voor 'de medemens'!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje met dat kant. En leuke inktvisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en wat zijn die inktvisjes mooi!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie bijdrage weer voor de couveusekindjes.
    Leuke kaart voor je vriendin.
    Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello

    What a beautiful card!
    I love your crochet too - very sweet!
    Happy Monday x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart en je octopussen zijn schitterend, daar worden weer een paar baby'tje blij mee gemaakt
    Groetjes vanuit Zweden en een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen