donderdag 9 oktober 2014

Eerste kerstkaartjes

De eerste kerstkaartjes zijn gemaakt. Eenvoudige 3-d kaarten. De kaarten die mijn vriendin (klik om op haar site te kijken) maakt zijn wel wat bewerkelijker en veel mooier. Daar kunnen deze kaarten niet aan tippen. Van de plaatjes die ik van haar kreeg heb ik deze al gemaakt.
Ik vind het knippen van de plaatjes nog steeds een heerlijke bezigheid.
Dus voorlopig knippen we nog wel even verder want er moeten er natuurlijk  nog meer komen.
 
 
 
 
Groetjes
Lenie


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten. Vooral met die belletjes vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je ook al helemaal in 'kerststemming' bent, ook ik ben begonnen met kerstkaarten maar omdat enkele van mijn volgers zo'n kaart krijgen, kan ik ze (nog) niet op mijn blog plaatsen.
    Hoezo zouden de kaarten van je vriendin mooier zijn dan die van jou? het is immers geen wedstrijd en bovendien zien je kaarten er heel mooi uit! Waar het om gaat is het persoonlijke dat je in iedere kaart legt en dat straalt van jouw kaarten af.
    Veel plezier bij het maken van de volgende kaarten en vrolijk kerstfeest ;-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes Lenie!
    ik klikken op die link... hahahaha...
    lief!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen