maandag 6 januari 2014

Nieuwjaar

Wel een  beetje laat maar toch wil ik al mijn volgers en bloglezers nog het allerbeste toewensen voor dit nieuwe jaar.
Hoop dat iedereen de feestdagen goed is doorgekomen. Nu weer alles in het normale ritme en ik moet zeggen ik vind het heerlijk.
 
Vorig jaar had ik nog een cadeautje voor een vriendin haar 50ste verjaardag gemaakt.
 
 
Ook is de trui voor mijn man af. Nog geen weer om hem aan te trekken maar misschien wordt het nog wel echt winter.
 
 
Groetjes Lenie
 


4 opmerkingen:

  1. Wat een fijne trui, misschien hoeft je man niet op de winter te wachten, maar kan hij de trui al aan bij een wandeling buiten?
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja duhhhhh nou zie ik mijn kadootje al terwijl ik nog niet jarig ben!
    Leuke trui voor Ing!
    kuzzzzzzzz



    o kadootje is ook gaaf! Voor Ingrid? Of mis ik iemand?
    kuzzzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk cadeautje heb je samengesteld voor de jarige vriendin. Fijne trui voor je man. Ik hoop dat hij 'm de komende tijd vaak kan dragen, want van mij mag het wel winter worden. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal ze daar blij mee zijn geweest
    Fijn weekeinden liefs joke

    BeantwoordenVerwijderen