donderdag 6 september 2012

Updates

Zo al weer een tijdje geleden dat ik jullie mijn werkzaamheden heb laten zien.
Met het borduurwerk van de vossen ben ik nog niet zo ver. Op het moment borduur ik niet zo veel. Zit even in een borduurdip.
 
 
Breien doe ik op het moment meer. De tas waar ik mee bezig was is af maar moet nog afgewerkt worden. Binnenvoering en zo. En dat zijn dingen die blijven bij mij altijd liggen. Dus als deze helemaal klaar is komt de foto. Wanneer dat is weet ik nog niet.
Aan de breirol van Annelein zit ook weer een nieuw patroontje en het volgende patroontje van Jookies ga ik vandaag of morgen breien. Wanneer deze af is weer een foto van de twee breirollen.
Ook ben ik nog begonnen aan een kussen. De voorkant is nu bijna af. Weet alleen nog niet of ik de achterkant ook brei of dat ik er een stofje achter doe. Ik denk wel dat ik het brei want het is allemaal recht breien dus lekker makkelijk.
 
 
Zo ik mag nooit aan de wolletjes komen maar nu het breiwerk op de grond ligt ga ik er toch lekker even op liggen.
 

 
Groetjes allemaal
 
 
Lenie
 
 


9 opmerkingen:

  1. mooi! veel plezier met het breien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mens kan ook niet alles tegelijk he?
    Je werkjes zijn allemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben heel benieuwd naar je tas en je breirol. Heerlijk hé die ondeugd op je wolletje.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die borduurdip gaat vanzelf wel weer over. Ik brei op het ogenblik ook meer dan dat ik borduur. Ik ga in de vakantie aan een nieuwe breirol beginnen no. 3 hahahaha en als het meezit allemaal en er nog tijd is ga ik ook een haakrol haken. Dus er gaan alleen maar brei en haakpennen mee en Durable katoen.
    Dag Lenie lieve groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat gaaf zeg, ik had hem nog niet gezien, maar je gaat lekker snel met je kussen..... en dan Tahra.... super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook even bij wezen kijken, je maakt ook veel leuke dingen! Ik ben ook gelijk maar even volger geworden bij je.
    Kom zeker vaker langs!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook even bij wezen kijken, je maakt ook veel leuke dingen! Ik ben ook gelijk maar even volger geworden bij je.
    Kom zeker vaker langs!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello

    Your stitching looks beautiful.
    Lovely knitting too and such a sweet dog!

    BeantwoordenVerwijderen